Particulier én Zakelijk:
Voor iedereen die behoefte heeft aan een georganiseerd en opgeruimd leven zonder stress. Bijvoorbeeld:
- mensen met een druk gezin en/of een intensieve baan.
- mensen die op zoek zijn naar balans en naast een opgeruimd hoofd ook een opgeruimd huis willen.
- zelfstandig ondernemers (met misschien een bedrijf aan huis) die balanceren tussen werk en thuis.
- mensen die wat ouder zijn en kleiner gaan wonen. Of die hun spullen/administratie willen uitzoeken en opruimen, maar het niet alleen redden.
Wil jij:
- alleen spullen/papieren in je huis/op je werkplek waar je blij van wordt/die nuttig zijn?
- meer ruimte in je huis/bedrijf?
- alles op een vaste plek en makkelijk terug te vinden?
- meer tijd voor de dingen die je graag doet?
- meer ruimte in je hoofd?
Ik help je om je leef- en werkruimtes, administratie/financiën en huishouden/planning te organiseren!
Een Professional Organizer kan natuurlijk ook worden ingezet bij verhuizing, overlijden, burn-out en scheiding. Ook help ik kinderen/jongeren (met eventueel ADHD/ADD, autisme) met het plannen van hun huiswerk.